Loading

Online advertising

Online advertising

Meteen een verhoogd resultaat

Relevante content produceren, uw website vernieuwen, blijven bloggen, uw contactendatabase centraliseren en uitbreiden, contactinformatie van leads systematisch bijhouden; het vraagt allemaal tijd. Kan u niet wachten op het effect daarvan, dan is online adverteren zeker een alternatief. Beslist u vandaag om ermee aan de slag te gaan, dan heeft u morgen al de eerste resultaten, letterlijk.

De meest rendabele campagne

Facebook, Google en LinkedIn helpen je goed vooruit bij het opzetten van campagnes en dat maakt het soms bedrieglijk gemakkelijk. We denken dat je specialisten nodig hebt om voor zo weinig mogelijk geld zoveel mogelijk clicks te krijgen. Daarom beloven we u de meest rendabele campagne. We zullen daarbij altijd aanraden om op Google minstens op uw bedrijfs- of merknaam te adverteren, die clicks zijn niet zo duur. Facebook zorgt voor opvallende resultaten aan een zeer aantrekkelijk budget, ook in B2B. Met LinkedIn kan u dan weer ongelofelijk gericht werken.

Snel opgezet, snel aangepast

Naargelang van het potentieel en uw budget bekijken we uw campagnes elke dag, week, maand, kwartaal. Zo houden we de rendabiliteit goed in de gaten. Om de zoveel weken of maanden evalueren we ook het resultaat van uw campagnes en de invloed op uw lead generation.

Meer dan alleen Search Ads

Google, LinkedIn en Facebook hebben samen meer dan 20 formules om online te adverteren met tekstadvertenties, posts, banners en video’s. Daarom gaan we meestal op zoek naar alternatieven en interessante aanvullingen voor de gekende zoekadvertenties van Google.