Loading

Newsletters

Newsletters

Top-of-mind blijven

Weten uw klanten waarom ze best klant blijven? Weten uw prospecten waarom ze net bij u klant moeten worden? Een newsletter maken doe je daarom best regelmatig, toch minstens vijfmaal per jaar. Het is nog altijd een uitstekende manier om klantentrouw en extra verkoop te stimuleren.

Goede newsletters werken nog steeds

We zorgen voor interessante newsletters, want die doen het nog altijd. Zo houdt u uw klanten en prospecten up-to-date: het is voor hen geruststellend om te zien dat het goed gaat met u en dat u nog lang een interessante leverancier kan zijn.

Wordt echt gelezen

We garanderen dat men uw e-mail maximaal leest dankzij zeer toegankelijke templates die werken op elk toestel. Inhoudelijk laten we zien dat u uw markt kent en weet wat leeft. We brengen relevante thema’s met nieuws, tips, praktisch advies of opiniëring over de actualiteit. Testimonials werken ook altijd, zo toont u welke innovatieve projecten u blijft verwezenlijken.

Contact houden met uw markt

Een goede newsletter maken blijft de voordeligste manier om uw klanten en prospecten regelmatig te informeren. We maken samen met u een planning op zodat we uw newsletters afstemmen met uw andere acties en zorgen ervoor dat u e-mails op tijd buiten blijven gaan.

Opvolgen met software

Newsletters sturen we altijd via een mass mailer software zoals Campaign Monitor of Mailchimp (voor Campaign Monitor hebben we een aantal responsive templates klaar die u meteen kan gebruiken). Zo kan u zien of uw newsletter goed werkt en houdt u ook gemakkelijk alle reacties bij.