Loading

Wat we doen

Wat we doen

Contentmarketing voor 20% meer leads

We helpen u aan extra leads door content te creëren, die te verspreiden en te zorgen dat er reacties uit volgen. Uw communicatie wordt een goed geoliede machine en een bron van nieuwe klanten. Uw sales en marketing worden er vrolijk van en werken beter samen. Reken zeker op 20% meer leads als objectief om te behalen.

Online eerst

Wie neemt nog een aankoopbeslissing zonder online op zoek te gaan naar informatie? Zorg daarom voor een website die zulke leads kan binnen halen en verwerken. Wij schrijven, ontwerpen en filmen alle tekstmateriaal, illustraties en video’s die u daarbij nodig heeft.

Nadien gaan we uw content tot bij uw doelgroep brengen en het liefst hergebruiken. We zoeken naar de juiste kanalen en leren uit de gegevens die dat oplevert. Waar zit uw actieve publiek en hoe kunnen we hen best aanspreken? We meten de resultaten om u waar voor uw geld te geven.

Leads verwerken

Laten we vooral geen leads ontsnappen en telkens kiezen voor de juiste opvolgmethode. Met een goed intern proces voor leadkwalificatie, CRM-software en eventueel extra software voor marketing automation, spendeert u minimaal tijd aan opvolging en administratie. Als dat geen mooi vooruitzicht is.

Hoe kunnen we u helpen?

Neem contact op met ons en wij stellen samen met u een duidelijk stappenplan op. Via een contentkalender zorgen we ervoor dat uw communicatie nooit stilvalt. Samen bekijken we welke kanalen u gebruikt en welke u eventueel nog nodig heeft. We zoeken hoe we uw publiek op de meest efficiënte manier kunnen overtuigen.

We helpen u met:

  • nieuws en blogposts
  • persberichten
  • powerpoints
  • social posts
  • testimonials
  • video
  • webpagina’s en SEO
  • whitepapers
  • employee engagement
  • newsletters
  • online advertising
  • perscommunicatie
  • webinars en webcasts
  • lead management
  • marketing automation
  • websites

Binnen de zes weken is uw contentmarketingmachine opgestart.

 

Het start met content...

Allemaal heel mooi wat contentmarketing belooft, maar hoe begint u eraan? Hoe zorgt u ervoor dat u content kan omtoveren in leads? Zou het echt zo makkelijk zijn? Met deze gratis whitepaper zetten we u op weg. U krijgt twintig pagina's met ideeën, een checklist en een plan.

todo