Loading

Blog

16 jun 2017 Zeven blinkende, gouden tips om van je nieuwsbrief een succes te maken

Een nieuwsbrief is een eenvoudige manier om klanten en prospecten te informeren, dat weet inmiddels iedereen. Dient je nieuwsbrief ook om hen aan te zetten tot actie? Hoe overhaal je een passieve lezer om op te knop te drukken? Deze zeven tips zetten je alvast een eind op weg.

08 mei 2017 Een videotestimonial van minder dan een minuut, kan dat wel?

Een tevreden klant aan het woord blijft wellicht de beste ambassadeur voor je product of dienst. Om geen duizenden euro’s aan videoproductie uit te geven, kiest men soms voor korte video's. Kan dat wel, zo’n testimonial van pakweg 40 seconden?

05 apr 2017 Marketing meten op omzet of op leads?

Moet je marketingcommunicatie nu meten op omzet of op leads? We zullen maar meteen het antwoord geven: zeker niet op omzet en misschien een stuk op leads.

18 mrt 2017 Home sweet homepage, vier tips over wat er op je hoofdpagina moet

Je krijgt maar een kans voor een eerste indruk. Dat geldt ook voor de website van je bedrijf. Onderschat het belang van een goed doordachte hoofdpagina dus niet, vele bezoekers komen daar het eerst terecht.

20 feb 2017 Waarom wordt mijn website gehackt?

Elke dag opnieuw worden er wereldwijd minstens 100 websites volledig gehackt en een veelvoud daarvan wordt deels gehackt. Bij een deels gehackte website ziet alles er op het eerste zicht oké uit, maar in de achtergrond wordt je website misbruikt.

13 jan 2017 Soms is het uiterlijke van je website niet belangrijk…

Precies omdat het uiterlijke van je website belangrijk is, gaat men bij de planning van een nieuwe website daar vaak in de fout. Door al van in de planning het uiterlijke centraal te zetten, kan je in de val lopen en krijg je een website die niet goed werkt.

06 dec 2016 Hoe Google bepaalt welke advertenties bovenaan verschijnen

Hoe bepaalt Google welke ads helemaal bovenaan komen te staan? Dat verloopt via een veiling die door de software geregeld wordt. Om je advertentiepositie te bepalen, speelt niet alleen je bod een rol, ook je website en de structuur van je advertenties zijn van belang.

24 nov 2016 Haal achteraf meer uit je evenementen

Het evenement zelf is voor velen de afsluiter van een vermoeiende marathon. Maar wist je dat je ook achteraf beter nog wat energie in het evenement stopt? Zo haal je alles uit de geleverde inspanningen.

12 okt 2016 Meer plaats in tekstadvertenties van Google

Uw klanten gaan steeds meer online op een mobiel toestel, ook om op zoek te gaan naar hun leveranciers en er contact mee op te nemen. Is dat ook bij u het geval, dan moet u zich aanpassen